Четвер, 28.01.2021, 11:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наше опитування
Яку інформацію Ви шукаєте
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Віртуальна школа

Методика навчання

Велика роль в організації навчально-виховного процесу відводиться майстру виробничого навчання, адже якість підготовки висококваліфікованих фахівців залежить від його професійного рівня. Якщо  ще 15-20 років тому посаду майстра займав висококваліфікований наставник-виробничник, як правило, з середньою спеціальною освітою (без педагогічної), то сьогодні, з урахуванням розвитку технологічних процесів, майстер виробничого навчання повинен знати галузь господарства, мати глибокі знання педагогіки і психології.

тракторист

Саме урок – це місце, де відбуваються самі процеси навчання, виховання і розвитку особистості. Сучасний урок виробничого навчання – це далеко не одноманітна та єдина структурно-змістова схема. Тому кожний педагог визначає для себе ті форми роботи, які для нього найбільш прийнятні, відповідають тій парадигмі, якій він віддає перевагу в роботі.

 

слюсарна

Урок – це логічно закінчений, цілісний, обмежений визначеними рамками відрізок навчально-виховного процесу. Водночас – це дзеркало загальної педагогічної культури викладача, майстра виробничого навчання, мірило його інтелектуального скарбу, показник його кругозору, ерудиції.

Кожному уроку потрібна відмінна підготовка, сучасні методи, висока якість. А кожному учню потрібні глибокі і міцні знання та вміння – це вимоги сьогоднішнього часу.

 

Урок виробничого навчання  http://virt-shkola.ucoz.ua/load/0-0-0-30-20

Схема плану уроку виробничого навчання

Тема програми ___________________________

Тема уроку ______________________________

Мета уроку:

 навчальна - які професійні знання, уміння. навички формуються, закріплюються і розвиваються на уроці;

 розвивальна - які операції і прийоми розумової діяльності учнів розвиваються на уроці;

виховна - які якості особистості учнів формуються і розвиваються на уроці.

Тип уроку____________

Вид уроку____________

Дидактичне забезпечення (за допомогою якого здійснюється процес навчання)     

Матеріально - технічне забезпечення (за допомогою якого всі учні здійснюють свою практичну діяльність) ______________________________________________
______________________________________________________________________

Міжпредметні зв'язки_________________________________

Методична мета - вказується тільки при проведенні відкритих  уроків.

Хід уроку

І. Організаційна частина (~5хв):

- перевірка наявності учнів;

- перевірка готовності учнів до уроку;

- допуск з техніки безпеки.

II. Вступний інструктаж (~40хв):

1. Актуалізація знань:

- повідомлення теми програми і уроку;

- цільова установка проведення уроку;

- перевірка опорних знань. умінь, навичок учнів, необхідних їм для подальшої роботи на уроці;

-  аналіз і доповнення відповідей учнів, підведення підсумків.

2. Викладання нового матеріалу :

- повідомлення нової навчальної інформації;

- показ нових прийомів трудової діяльності;

- пояснення характеру і послідовності роботи учні на уроці;

- повідомлення про передовий досвід за темою уроку;

- опитування учнів і пробне виконання ними нових прийомів, показаних майстром;

- відповідь майстра на запитання учнів;

- підведення підсумків вступного інструктажу.

III. Поточний інструктаж (~270хв):

- видання завдань для самостійної роботи учнів та пояснення порядку їх виконання;

- розподіл учнів за робочими місцями;

- повідомлення про критерії оцінювання виконуваних робіт;

- цільові обходи майстра робочих місць учнів;

- прийом майстром виконаних робіт;

- прибирання робочих місць.

IV Заключний інструктаж (~30хв.):

- аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку;

- оцінка роботи учнів, її об'єктивне обґрунтування;

- аналіз причин помилок учнів та засоби їх усунення;

- повідомлення та обґрунтування оцінок;

- видача домашнього завдання.

Типові вимоги до вступного інструктажу  http://virt-shkola.ucoz.ua/load/0-0-0-33-20

Типові вимоги до поточного інструктажу http://virt-shkola.ucoz.ua/load/0-0-0-33-20

Типові вимоги до заключного інструктажу http://virt-shkola.ucoz.ua/load/0-0-0-32-20

Методична розробка уроку виробничого навчання з професії тракторист http://virt-shkola.ucoz.ua/load/0-0-0-29-20

Методична розробка уроку виробничого навчання з професії штукатур http://virt-shkola.ucoz.ua/load/0-0-0-28-20

Методична розробка уроку виробничого навчання з професії столяр

http://virt-shkola.ucoz.ua/load/0-0-0-26-20

Методична розробка уроку виробничого навчання з професії продавець http://virt-shkola.ucoz.ua/load/0-0-0-27-20

Методична розробка уроку виробничого навчання з професії муляр http://virt-shkola.ucoz.ua/load/0-0-0-47-20